Re: techniczne użytkowanie laptopa

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 18:47:52 MET

Dnia 2011-11-23 18:05, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Piszesz tak, jakby dla jednych kamień był kawałkiem skały,
> a dla innych kosmicznym stworem w uśpieniu.
>
> Komputer, samochód i komórka są narzędziami i basta. Nikt
> tego nie zmieni. Oczywiście, jeżeli ktoś wybiera zabawę
> narzędziem, to jego sprawa, ale nie zmienia to narzędzia w
> zabawkę.

To czym jest dane narzędzie zależy od użytkownika/posiadacza.

> Tego prawa nikomu nie odbiorę, ale również nikt mi nie od-
> bierze prawa do publicznego krytykowania gadżeciarstwa.

Krytykować ? Z tego należy się śmiać, ale nie za głośno.
Większość komputerów stacjonarnych w domach to zabawki
i/lub gadżety, podobno 80-90% netboków i ponad 90% tabletów
to zabawki i gadżety. Dzięki zabawkom i gadżetom istnieje
spory przemysł zarabiający poważne pieniądze.

Pozdrawiam