Re: [OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 10:39:52 MET

Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Ja tam parę pakietów NT 4.0, Win 95 czy 3.11 i DOS-a 5.0, 6.20 i 6.22
> czy Corela 3.0 albo Word for Windows 2.0 trzymam w szafie. ;-) Swoją
> szosą to DOS akurat się przydaje dla programów księgowych na ten
> przykład. Mam parę wirtualek gdzie chodzi soft pod DOS-a.

Ja w tym czasie zmieniałem pracę i byłem zmuszony robić porządki. Wywalałem
też to co Ty, wielki kubeł tego był...
BTW to były czasy... Do zainstalowania porządnego systemu księgowego dwie
dyskietki wystarczyły. I komu to panie przeszkadzało ;)
Przem