Re: Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 19:39:24 MET

On 21/11/2011 22:05, Tomaszek wrote:
> W dniu 2011-11-20 23:31, DooMiniK pisze:
> nVidia Quadro FX 2500M,
>
> Słyszałem o tej metodzie. Co ona ma w założeniu dać? Naprawić kartę w
> jaki sposób? O co w tej metodzie chodzi? ;)

Masa sprzętu w tym z kilku ostatnich lat układy nVidia mobile (głównie
GPU) na tyle się przegrzewają, że się "odklejają" od płytki drukowanej
(powstają 'zimne luty'). Jest kilka metod napraw tego - głównie
polega to na ponownym 'przylutowaniu' układu. Są od tego profesjonalne
urządzenia, ale można zrobić to topornie, łącznie z użyciem mini palnika
gazowego.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel