Re: Problem z GForce GTX 460

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 15:31:53 MET

On 2011-11-22 14:45, RadoslawF wrote:

> Przy problemie z mało wydajnym zasilaczem komputer powinien się
> uruchomić i paść kiedy coś (gra) obciąży procesor graficzny.

Co stoi na przeszkodzie by wydajność prądową sprawdzać przy starcie?
Jeżeli producent karty coś takiego zmajstruje, to ma. Inną kwestią jest
to na ile dokładnie jest robiony ów pomiar. Tak czy owak jeszcze nie
zdarzyło mi się, by system się zawiesił podczas max. obciążenia.

Ja tak mam przynajmniej w swojej karcie ZOTAC GTX460, przy podpięciu
zasilania z jednej wiązki (lub np. podpięciu tylko jednej wtyczki
zasilania), po uruchomieniu komputera zasilacz kręci się na max, ale
system nie startuje.