Przejściówka DVI-DVI - jest coś takiego?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 10:33:55 MET

Potrzebuje podłączyć kartę graficzną na USB do monitora.
Żeby pozbyć się kabla monitorowego chciałem ją wpiąć bezpośrednio w
monitor (tak jak się robi często z printserwerami na LPT), ale przeciez
monitory maja wyjscia zenskie tak samo jakie wejscie ma ta przejsciowka.
Tak więc takie coś:
http://allegro.pl/przejsciowka-lacznik-gn-dvi-i-gn-dvi-lindy-41233-i1939353462.html
[nie, to nie ja sprzedaje]
Kompletnie mi (niestety) nie pasuje.

I stÄ…d pytanie:
Czy znajdę właśnie taką krótką przejściówkę, która elektrycznie będzie
zastępować kabel sygnałowy DVI?

Bardzo by mi to pasowało, ale znaczyło by również że z obu stron musiała
by być męska - to w ogóle możliwe?

Pzdr & TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327