Re: Laptop - zużycie (wypalenie?) matrycy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 23:53:31 MET

Jeżeli mogę, to się "podepnę". Bo w temacie jasności, ale od nowości. Bo
jedne nowe laptopy mają jaśniejsze matryce od innych. I zauważyłem że te
jaśniejsze to są bardziej "ziarniste". To możliwa reguła? A te
ciemniejsze są bardziej takie aksamitne, więcej tonów mają i
przyjemniejsze dla oka. A te ziarniste dajÄ… jak latarki jaskiniowe :)

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."