Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 00:58:23 MET

Dnia 2011-11-20, o godz. 00:06:00
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):

> Albo, przeciwnie, moda na 3D przeminie. Znowu. Jak w latach
> szećdziesiątych. A potem osiemdziesiątych.

A to wtedy większość nowych TV miało 3D? ;-) Ja jeszcze tak z 10 lat
temu kojarzę kaski do komputerów. A w tej chwili technologia domowa
wygląda na w miarę dopasowaną i pojawia się w coraz większej ilości
urządzeń. W skali 2-3 lat to jest raczej eksplozja i intensywny rozwój.
Podejrzewam że będzie tak jak ze zmianą proporcji ekranu - 4:3
właściwie zniknął.

Zdrówko