Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 22:17:43 MET

Dnia 2011-11-19, o godz. 21:40:08
Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> zobaczysz, 2D bedzie sie robic przy okazji. Powodow jest milion, od
> tego ze nie kazdy odbiera 3d do tego ze do kina nie tylko chodzi sie
> na film, a okulary przeszkadzaja. Zreszta w kazdych warukach beda
> przeszkadzac.

Nie jestem tak do końca o tym przekonany że "przy okazji" coś się
będzie robić. Technologia idzie do przodu, okulary coraz rzadziej będą
potrzebne i większość populacji nawet nie zauważy że w pewnym momencie
będą mieć 3D w każdym kinie/telewizorze. Poza tym którzy z różnych
powodów tego 3D widzieć nie będą. A w większości wypadków "naprawić"
braku widzenia 3D nie da rady.

Zdrówko