Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 21:34:44 MET

Dnia 2011-11-19, o godz. 20:24:15
Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> Bez obawy, sądze iż w zdecydowanej większości przypadków (np. 99,9%)
> filmy lub też gry 3d będą dostępne w wersji 2d :)

Niestety obawiam nie jestem do końca o tym przekonany - raczej będzie
wersje tylko wersja 3D bo nikomu nie będzie się chciało robić wersji
"uboższej". A dla mnie taki obraz 3D jest często jest zamazany czy
drgający. No chyba że pojawią się rozwiązania robiące z 3D 2D w locie
jak teraz próbują czasami robić w drugą stronę. ;-)

Zdrówko