Mirror systemu przy zmianie dysku (zwyczajny na SSD)

Autor: Nutulka <nutulka.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 19:49:47 MET

Cze, od razu przepraszam za mini offtopa bo sprawa dotyczy bardziej softu niż
hardware'u ;) Może jednak ktoś mi odpowie na krótkie pytanie. Chciałabym
wymienić w komputerze zwykły dysk na SSD. Poza tym nic nie chcę zmieniać. Czy
dałoby radę zrobić obraz całego systemu zainstalowanego na starym dysku i po
zmianie dysku przenieść go na nowy SSD? (Oczywiście nowy dysk będzie większy
lub równy staremu dyskowi.) Zmieniam w końcu tylko dysk a nie cały komputer,
więc system i wszystkie programy w nim zainstalowane, w ogóle wszystko co mam
na starym dysku powinno bo zrobieniu backupu pójść na tym samym sprzęcie tylko
z nowym dyskiem... Czy tak rzeczywiście jest?
PS I jaki byście polecili program do takich spraw? Poza Norton Ghostem
oczywiście...
Buziak,
Nutulka