Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 13:36:38 MET

On 2011-11-18 13:29, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Mnie to całe 3D i metody poprawiania jego widzenia fascynują bo to
> takie akademickie. Ja po prostu należę do około 12% populacji która 3D
> nie widzi i nie zobaczy. A 3D wciska się wszędzie gdzie się da nie
> zwracajÄ…c na takich jak ja uwagi.

Nie ma produktów dla wszystkich. A i samo 3D w PC ma ograniczone
zastosowanie, bo to de facto tylko strzelanki i ew. inne programy gdzie
precyzyjnosc myszki (zaznaczanie obszarow) nie jest tak istotna.

Niedawno jakiś polityk stwierdził, że abonament RTV powinien placic
kazdy bo "w dzisiejszych czasach w kazdym domu jest telewizor". Ja bym
powiedzial, ze dzisiejsze czasy to takie, w którym ludzie świadomie
rezygnujÄ… z TV, tyle ze to niepopularne politycznie i ekonomicznie dla
ustawodawcy.