Re: Laptop - dysk gwarancja ?

Autor: <humbukus1313_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 23:21:58 MET

> Tak czy owak - DANE STRACUSZ - zrób kopię z teo co masz.
> Potem użyj "HDD Regenerator". Dyski NOWOCZESNE mają zapasowe sektory
> o których się "fizjologom nie śniło"...

Spokojnie, wszystko co wazne i tak mam juz dawno zarchiwizowane na dyskach
zewnetrznych, i to po dwa razy.

Najbardziej mi dysku zal (500GB, dwu i polcalowy). Na razie tylko SMART mi
zglasza bledy przy rozruchu, czasem sie wiesza. Zaloze go jako drugi, ale
pewnie niedlugo odejdzie do krainy wiecznych lowow...

Jesli tak sprawa wyglada z laptopami, to nie chce tego widziec na oczy wiecej.
Wole kupic obudowe Micro - ATX z rączką. Mam tez mieszane odczucia jesli
chodzi o schladzanie poteznych prockow w laptopach. Przegrzewa sie to, nie
mozna wykorzystac pelnej mocy, robienie klienta w balona.

Co z tego ze mam Quad core w laptopie, jak wykorzystuje tylko 25% jego mocy ?
Tam sie po prostu nie da wlozyc duzego wiatraka.