Re: System na USB - jaki BIOS?

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 17:39:16 MET

W dniu 2011-11-16 21:06, ToMasz pisze:
> jest coś takiego jak ultimate boot cd. Jego odmianą jest wersja z
> windowsem.

Z postu autora wynika, że autor poszukuje systemu do użytku. UBCD for
Windows jest tylko do diagnostyki i naprawy. Normalnie z tego korzystać
ciężko, trudno i niewygodnie.

  Jak masz windowsa to jest to kwestia wyklikania zeby dostać
> botowalna płytę cd z windowsem. widziałem już (google również) zapytania
> o UBCD na USB - tak wiec ktoś chyba już "dał radę".

Ano dali radę;)

  JEdnakże z tego co
> ja znam ubcd dla winodws to jest to jakieś nieporozumienie. to się
> nadaje zeby pliki z ntfs przegrać na inny nośnik.

Oj, mylisz się. Ja tym narzędziem robię wszystko. Od przywracania MBR-ów
po grzebanie w rejestrze systemu macierzystego.

  SZczytem wykyrania
> sprzętu na innym kompie jest znalezienie sterownika do karty sieciowej.

No, można sobie inny podłożyć. To zaleta, a nie wada moim zdaniem. Choć
trzeba przyznać, że jeszcze nie musiałem.