Re: jaki laptop dla dewelopera?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 19:42:47 MET

Wojtek pisze:

> I na jakim modelu stanęło?

Zdecydowałem się na Toshiba Tecra S11. Miała być wstępnie wersja z core
i7 ale musiałbym na nią długo czekać (3-4 tygodnie). Ponieważ
potrzebowałem komputera na wczoraj (poprzedni padł) zdecydowałem się na
wersję S11 z core i5. Komputer miał 4GB RAM (teraz 8GB), W7 Pro 64b, ma
port szeregowy, matryca 1600x900 matowa.
Do tego dokupiłem stację dokującą, posiada ona wyjście DVI-D
udostępniające rozdzielczość 1900x1200 (może też wyższą ale nie mam
takiego monitora).

Do istotnych wad zaliczyłbym pisk pochodzący ze środka komputera.
Problem występuje we wszystkich egzemplarzach, jest ponoć powiązany z
trybem oszczędzania energii przez CPU.

--
pozdrawiam
Piotr