Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Krasnal <krasnal74usun_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 13:51:00 MET

Witam.
Planuję kupić pamięci DDR3 komplet 2x4GB 1333MHz i mam pytanie co byście
polecili? Chodzi mi o dobrą firmę i nie tyle wydajność, krótkie timingi, co
bardziej stabilność, niezawodność, jakość. Na oku mam takie firmy jak Geil,
OCZ, Corsair, Patriot. Czy w obecnych czasach różnice są znikome i
wszystkie pamięci są porządne jakościowo, stabilne czy coś polecacie a coś
odradzacie? Wszystko pracuje u mnie na AMD, płyta główna AM3, procek AMD
Phenom II X2 (jako X4), grafika ATI AMD 5850. Znalazłem coś takiego, niby
dedykowane i testowane pod AMD:
http://allegro.pl/patriot-gamer2-amd-black-edt-8gb-2x4gb-1333mhz-wwa-i1928393986.html
Ale czy patrzeć na takie rzeczy czy to chwyt marketingowy? Nie chce mi się
wierzyć że lepiej te pamięci pracują pod AMD a np. gorzej pod Intelem. Ale
nie wiem, może się mylę. Kiedyś Geil przodował w dobrych pamięciach, teraz
się tych firm tyle porobiło, nawet jakieś G.Skill.
Z góry dzięki za rady.

--
Krasnal