Re: Gdzie niedrogie laptopy?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 10:36:12 MET

Dnia 2011-11-15, o godz. 20:52:29
geyb <geyb@gazeta.pl> napisał(a):

> My nigdy nie mieliśmy takich problemów z serwisem Asusa (parę lat
> temu lapki jeździły kurierem do Oriki we Wrocławiu).

A ja po ostatnich doświadczeniach z serwisem w Koszalinie NMC-PE
odradzam. Stwierdzili że netbook jest zalany woda i uszkodzony
bezpowrotnie i anulują gwarancję po czym jako alternatywę dali płatną
akspertyzę i ewentualną płatną naprawę albo złomowanie komputera. Nie
zgodziłem się - zażądałem zwrotu kompa. Wrócił. Z ciekawości
podłączyłem do prądu - odpalił się i działa od paru miesięcy. Z
ciekawości otworzyłem obudowę - w środku brak śladów zalania...

Po takim doświadczeniu i po przejrzeniu narzekań w necie na ten serwis
ostrzegam potencjalnych nabywców Asusa że mogą być problemy z naprawą
gwarancyjną.

Zdrówko