Re: Kabel sieciowy

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Nov 2011 - 15:28:36 MET

W dniu 2011-11-15 13:04, Jerzy Dombczak pisze:

> O qrwa ale oszczednosc ! I dziwic sie ze autostrady rozpadaja sie po 3
> latach jak takie spece z koziej dupy biora sie za to o czym nie maja
> pojecia.

Po pierwsze, to mój dom nie biuro/firma/zakład produkcyjny (tam na
kablach nie szczędzę bo płaci klient)
Po drugie, 3/4 tych przewodów leży w ścianie nie używana. Być może nigdy
nie będzie użyta.
Po trzecie, cały czas mamy jakiś postęp technologiczny, technologie
bezprzewodowe na coraz większym polu są tanie i dostępne.
Po czwarte, inwestycja jest na 15 lat, po tym czasie możliwe ze nie będę
tu mieszkał a nowy właściciel zburzy dom i postawi coś nowego zamiast
bawić się w remonty lub w ogóle nie będzie korzystał z tego okablowania.