Re: Zasilacz kontra zasilacz

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 20:38:47 MET

On 2011-11-14 20:30, R.e.m.e.K wrote:

> Napisalem to m.in. dlatego, ze licze iz ktos jeszcze to potwierdzi.
> Niewatpliwie byla to wada plyt Gigabyte w moim i kumpla przypadku, teraz mam
> od 1,5 roku Asusa i jeszcze nie mam takich akcji, zobaczymy co bedzie dalej.

Wierz mi, gdyby kilka serii producenta mialo tego typu wady (widoczne)
byloby o tym glosno... niestety ja nie podejme sie szerszej oceny, moge
wypowiedziec sie o dyskach, ale w przypadku plyt, to tylko serwis, ktory
sie tym zajmuje w wiekszych ilosciach... to tak jakby oceniac producenta
a po 2 dyskach zakupionych w ciagu dwoch lat... to zupelnie nic nie
znaczy (bez urazy)

W kontekscie plyty i dzwieku (jezeli nie mamy jakiegos uszkodzenia)
zaczalbym szukanie od softu /bios, oprogramowanie do gniazd - zapewne
jakis realtek, czy cos jest wpiete do gniazda minijack? itp/