Re: Zasilacz kontra zasilacz

Autor: krzysztof posłuszny <wojownik266_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 13:51:49 MET

Użytkownik "Krasnal" <krasnal74usun@o2.pl> napisał w wiadomości

> Gigabyte 770TA-UD3

Przy moim starym komputerze też mam gigabyte pod semprona, który działa bez
najmniejszej usterki już ponad cztery lata. Przez ten okres zdążyłem
wymienić dysk i zasilacz które padły ale płyta działa do dziś. Przed wymiana
zasilacza komputer tak po prostu się wyłanczał bez powodu... A kiedy ten
komputer kupiłem to po przyniesieniu do domu wogóle się nie uruchomił. Po
rozebraniu okazało się że ram był niedocisnięty. Może to coś z ramem albo
zasilacz na wykończeniu? Niestety nie wiem.

--
krzysiek