Re: jak zdj±æ radiator

Autor: Wies³aW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 13:10:45 MET

Dnia 14-11-2011 o 07:13 identifikator: 20110701 napisa³ na pl.comp.pecet:

> czy Kto¶ tu mo¿e mi powiedzieæ jak zdejmuje siê i jak zak³ada cooler do
> nowych tych beznó¿kowych procków intela? na mocowaniach narysowane s±
> jakie¶ strza³ki - czy¿bym mia³ je obróciæ?

Tak. Od góry ¶rubokrêtem, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Przed
za³o¿eniem cofn±æ z powrotem naprowadziæ i wcisn±æ w otwory po przek±tnej.
Tutaj mo¿na zobaczyæ: http://www.youtube.com/watch?v=9VSDkB-3st4

> czy to normalna sytuacja, ¿e bios pokazuje temperaturê procka 50 stopni,
> a cooler jest zupe³nie zimny? na moim P4 jak mam 50 stopni to cooler
> jest gor±cy... help.

Bez przetestowania - trudno powiedzieæ, ale ca³kiem zimny to byæ nie
powinien. Z drugiej strony BIOS pokazuje temp procesora - czyli nie
grzeje siê zbytnio. Jak masz w±tpliwo¶ci to my¶lê, ¿e nie zaszkodzi
"zmieniæ pastê".

--
Wies³aW
Opera Mail