Re: Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.

Autor: Martin Fox <martin_fox_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 07:22:47 MET

Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:12:00 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
>
> Czyli mogę wziąć taki pendrive zaszyfrowany, podpiąć go np. do
> radia w samochodzie i słuchać z niego MP3, prawda?

Ależ oczywiście, zaraz po tym jak klepiesz kod w okienku pojawiajacym się
na wyświetlaczu radia :)
Obaj wiemy że kodowanie realizowane jest sprzętowo, ale w związku z brakiem
miejsca na klawiaturę jest ona programowa - o to chcesz się kłócić? Szkoda
czasu na takie przepychanki, jeśli uważasz, że nie jest to kodowane
sprzętowo napisz do producenta. Jeśli uważasz, że "wymaga sterowników" -
napisz do producenta, żeby zmienił swoją definicję sterownika. A jeśli po
prostu piszesz z nudów, bo uważasz że wiesz najlepiej i musisz mieć
ostatnie słowo - napisz tutaj, zaraz po tym poście, skoro to takie ważne :)
Pozdrawiam

--
Martin Fox