Re: nietypowa obudowa kubiczna

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 18:19:24 MET

> poszukuję chyba nietypowej obudowy ~kubicznej. samych kubików jest od
> groma, ale te które widziałem mają zbyt ascetyczną konstrukcję. mi
> natomiast o taką, która miałaby wysokość ok. 28cm i posiadała 4-5 zatok 5
> 1/4", głębokość dowolna, zasilacz montowany na jej rufie, pionowy montaż
> płyty 244x244mm. czyli coś jak półtora szerokości tego co na zdjęciu, ale
> "ucięte" poniżej przełącznika.

1. Mamy takie piękne polskie słowa: sześcian i sześcienny.
2. Raczej nie znajdziesz takiej małej obudowy sześciennej z czterema
zatokami 5,25. To się nie pomieści.
Masz takie na przykład.
http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=4034172&CatId=3428
http://www.maplin.co.uk/ibox-cube-micro-atx-pc-case-221068