Press Tab to show POST Screen

Autor: krzysztof posłuszny <wojownik266_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 16:16:41 MET

Witam!
Uruchamiam komputer i po chwili na ekranie ukazuje się biały kwadrat z
napisem Intel. Na samym dole ekranu pojawia się napis "Press Tab to show
POST screen" po nacisnięciu przycisku tab pojawia się ekran POST z logo
Phoenix. Czy istnieje jakiś sposób na to aby ten ekran pojawiał sie zawsze
zaraz po uruchomieniu komputera, bez naciskania przycisku tab? Przejrzałem
bios ale nie znalazłem tam nic takiego do przełanczania... Moja płyta to MSI
P4m900m2