Zasilacz kontra zasilacz

Autor: krzysztof posłuszny <wojownik266_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 13:17:56 MET

Witam!
Czy zasilacz z wyłącznikiem z tyłu, działa tak samo jak bez wyłacznika?
Chodzi mi czy po wyłaczeniu koputera z poziomu windows zasilacz bez
wyłacznika definitywnie wyłacza komputer czy też działa tak jak zasilacz z
wyłacznikiem który po wyłyłaczeniu kompa nadal zasila kompa? Pytam ponieważ
zamontowałem parę dni temu nową płytę i kiedy wyłączę kompa (mam zasilacz z
wyłącznikiem z tyłu) to po ponownym uruchomieniu znika dzwięk. Dopiero kiedy
wyłaczę kompa i wyłączę zasilacz przełącznikiem z tyłu i ponownie uruchomie
komputer to dzwięk się pojawia i tak za kazdym razem przy wyłanczaniu
komputera muszę też wyłaczyć zasilacz przyciskiem z tyłu. Czy ktoś ma
zasilacz bez wyłacznika i czy działa tak jak na wstępie, czyli definitywnie
wyłancza zasilanie? Proszę o odpowiedź.