Re: ocena zestawu komputerowego

Autor: mj <michal.jablonsk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 09:12:53 MET

> Jak go uruchomisz bez dysku? Obuowa najmniej ważna....

mam dysk sata 320gb - kupię większy jak potanieją, póki co wystarczy,
docelowo jak pisałem będą 2 dyski sata

> Jaki system, że użyje 8 GB RAM?

win 7 64-bit. pewnie 4gb na początek by starczyło-ceny jednak nie są
wysokie, więc myślę że warto zainwestować na przyszłość

> Do grania w Solitera wystarcy komp za 400 zł.

chciałbym raczej grać w bardziej wymagające gry na tv w hd, wolę kupić
lepszą kartę na której dłużej pogram w nowsze tytuły