Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Nov 2011 - 21:34:39 MET

Użytkownik "MC" napisał:

> O jaki modelu piszesz? Bo obecnie każdym Lexmarkiem możesz wydrukować
> oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

Uwierzę w to jak opublikują oświadczenie:

"Przepraszamy setki tysięcy oszukanych przez naszą firmę nabywców. Każdemu kto
się do nas zgłosi z dowodem zakupu naszej drukarki wypłaciwmy odszkodowanie i
dodatkowo podarujemy nowy model drukarki laserowej."

W przeciwnym razie zdania o nich nie zmienię. Złodziej i oszust przez moją wieś
przejdzie tylko raz.

Remek