Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Nov 2011 - 14:03:29 MET

Użytkownik "Gupik" napisał:

> nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej
> kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

Tfu!!! Jak najdalej od Lexmarka. Debilny interfejs, wredna polityka firmy. Jak
skończy się czarny tusz to i kolorowy przestanie drukować. Musisz kupić
oryginalny zaczipowany kałamarz. No i w nowej drukarce jest po 3 ml tuszu. Po
kilkunastu stronach szlaban. A ceny oryginałów są zabójcze. Zbliżone, albo
wyższe do ceny nowej drukarki.

Remek