Re: Bady na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 21:32:11 MET

Użytkownik "Rafał Łukawski" napisał:

> IMHO może uszkodzić (jak - już wyjaśniałem), ale to nie ta grupa by
> zastanawiać się nad tym so robi OS DOS/Windows.

Nie masz jak widać zwyczaju odpowiadać wprost. Wolisz jakieś oklepane formułki.
Rozpętałeś polemikę, z której teraz się wycofujesz. Może, nie może ... Proponuję
Ci zakończyć udział w tym wątku, bo nie jesteś w stanie wnieść niczego
konstruktywnego. Wydajesz się udawać, że nie czytasz opisu faktów. Poza tym.
Microsoftowe polecenie format ma ściśle określone zadanie i sposób działania.
Nie ma "może uszkodzić", albo jakichś innych wydumanych własciwości opisywanych
w celu pokazania się w roli eksperta. Dziękuję Ci już.

Remek