Re: Bady na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 00:13:27 MET

Użytkownik "Tomaszek" napisał:

> Formatowanie nie rusza danych? No to pogubiłem się trochę...

Chyba nic nie pokręciłem :) W wielu żródłach czytałem, że formatowanie nie
kasuje fizycznie danych z sektorów/klastrów dysku, a tylko tak modyfikuje
tablicę alokacji plików, że dane te nie są widoczne zarówno dla użytkownikam jak
i dla systemu i w trakcie zapisu nowych plików są nadpisywane. Zresztą ćwiczyłem
to na dyskietce, ale chyba dotyczy to również HDD. Tak zresztą piszą w
książkach. Czegoś nie zrozumiałem?

Remek