Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 16:35:22 MET

W dniu 2011-11-08 21:53, Iguan007 pisze:
> PC to skrot od Personal Computer. Jak sluszniue zauwazasz, komputerem
> osobistym jest i to Spectrum (i moj iPad).

Tu zajmujemy się sprzętem i akcesoriami do sprzętu zgodnego z IBM PC.
Apple iPad nie należy do tej grupy. Poza tym tu zajmujemy się
*S*P*R*Z*Ę*T*E*M a klawiatura ekranowa należy do oprogramowania, a nie
sprzętu. Widzisz różnicę?

  To ze interpretujesz sobie to tak
> jak Ci wygodnie to Twoja sprawa.

Ale on to interpretuje zgodnie ze stanem faktycznym.

  Opis grupy nie ma ZADNEGO odniesienia do
> takiej czy innej linii komputerow.

1.No widzisz jak to jest - inni rozumieją, a Ty nie rozumiesz. To
problem jest z Tobą czy z resztą?
2.Wyjaśnij mi mistrzu intelektu, dlaczego istnieje grupa
pl.comp.sys.atari, skoro na pudełku od Atari 65 XE było napisane" Atari
- Personal Computer. Dlaczego przez tyle lat nie było tu żadnego
imbecyla, który domagałby się pomocy w sprawie "małego" Atari?