Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: _ąćęłóńśżź. <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 07:36:20 MET

Eeee, bez przesady.
Mój wytrzymuje dość brutalne traktowanie, choć cicnias (w porówaniu z
Toughbookiem) gnie się na wszystkie strony.
Jedyne co zarzucam, to kiepska jakość matrycy (wymiana po 3 latach w ramach
gwarancji niewiele dała, matryca jest ciemna i mało kontrastowa, w porównaniu
choćby ze starszym o 2 lata Panasonikiem).
Przy czym ta matryca jest niemal identyczna w jakości do Lenovo -
może "biurowce" tak mają i ma przy nich napier...ać mocne swiatło ze
świetlówek z sufitu??
A i jest to "HP Compaq", może w tym różnica (klawiatura miodzio ;))
Co do drukarek HP mam 18 letnią laserową i ta cholera ciągle działa, działa,
i działa, nawet obudowa ani trochę nie pożółkła - nic tylko się zachlastać,
bo jak tu uzasadnić zakup nowej??
;-)

---