Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: _THX. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 07:28:07 MET

Negocjuję z nastolatkiem przyszły prezent.
Ma już drukarkę kolor HP, ale pojemniki na kolorowy tusz szybko się
wyczerpują.
Szukam czegoś, co ma co najmniej 4 pojemniki i będzie tanie w eksploatacji
(nastolatki nie mają poczucia wyrzucania kasy dorosłych z każdą wydrukowaną
kartką, np. zdjęciem idola ;))
Laser raczej odpada, bo jak wspomniałem sporo zdjęć małolat drukuje (nie
foto, lecz z internetu itp.) i będzie kwękać na jakość z lasera (zresztą do
tanich laserów jak Minolta 1600W bębny kolor są astronomicznie drogie).
Czyli raczej pozostaje atrametowa lub żelowa.
Najlepiej zintegrowana ze skanerem.

Przydałaby się sieć i/lub wi-fi, ale bez sieci też da się żyć.
Z tym, że łatwe i proste drukowanie z telefonu lub tableta (przez wi-fi?)
byłoby istotnym bonusem na plus.

Zwykle w przypadkach taniej eksploatacji myślimy o tanich zamiennikach tuszu.
Zamienniki muszą byc w tym konkretnym przypadku łatwe w użyciu (jak napisałem
to prezent dla kogoś, to nie ja będe te zamienniki uzupełniał lub wymieniał,
co najwyżej mogę kupić na zapas kolejny prezent).

Co polecicie?
THX