Re: Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.

Autor: Martin Fox <martin_fox_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 00:01:31 MET

Dnia Tue, 08 Nov 2011 20:40:27 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> http://www.ntg.prv.pl/
>
> O oprogramowanie pytaj na grupach poświęconych tym systemom
> operacyjnym. Sprzętowo żaden chyba pen-drive nie obsługuje
> szyfrowania.

Ironkey
https://www.ironkey.com/compare-features
Wystepuje w trzech wersjach, ale normalnego człowiekowi wystarczy basic :)
Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga żadnych sterowników
Wersja IronKey S200 posiada certyfikat FIPS 140-2 Security Level 3,
standardowo jest na nim zestaw narzędzi do przechowywania internetowych
haseł, oprogramowanie do backupu oraz Firefox w wersji portable, a po 10
nieudanych próbach wpisania hasła usuwa wszystkie dane.
Może nie najtańsze, ale jak ktoś potrzebuje ... :)

--
Martin Fox