Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 19:49:42 MET

Dnia Sun, 6 Nov 2011 03:35:33 +0100, vissim napisał(a):

> Byłoby miło, bo z grafikami NVidii to jakaś porażka. Wentyl non stop
> włączony. Oczywiście to nie jest model płyty, którą Dell wymieniał po
> zgłoszeniu problemu, kiedy to przegrzewała się i...paliła, więc ciekwi mnie
> jak to wygląda na zintegrowanej, mniej prądożernej grafice aniżeli NVS 135m.

To tak na szybko. Sprzęt u siostry używany głównie do grzebnięcia w necie,
pobuszowaniu po Facebooku czy innych stronach, Skype'a, syn Jej od czasu do
czasu w jakiejś flashowe gierki pocina. Wentylator słychać stosunkowo
sporadycznie, generalnie cisza i spokój.

Jak będzie chwila czasu i uda się zdalnie zapodać monitoring temperatur, to
Ci ściągnę logi z Core Temp.

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]