Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 16:55:04 MET

Dnia 08-11-2011 o 16:47:46 RadoslawF <radoslawf@onet.pl> napisał(a):

> I jesteś w błędzie.
> Zrobiłem ostatnio małą ankietę po znajomych i kolegach z pracy.
> Wszyscy poza jednym używają tableta w domu lub przed domem
> w zasięgu wifi. Modem 3G jest im tak samo niepotrzebny jak
> używanie tableta jako telefonu.
> Rozumiem że w innych grupach mogą być inne proporcje ale
> biorąc pod uwagę wkładanie tam ekranów nienadających się
> do pracy w słońcu robi to z tabletów jednak sprzęt do użytku
> domowego.

Nie mam (nie potrzebuje bo i tak siedzę non stop przed lapkiem :) ) i się
nie wypowiem na temat używalności w różnych miejscach. Twojej grupy
posiadaczy też nie znam, ale rozumiem że jest to pewien target. Natomiast
gdybym miał pada, to bym go wszędzie nosił. Myślę też, iż jednak jest
wystarczająco często używany poza domem. Chociażby jakieś konferencje, w
podróży, na uczelniach, itd itd.. Dlatego też nie tylko w słońcu na plaży
w samo południe :)

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."