Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 16:47:53 MET

On 08/11/2011 15:43, Piotr M wrote:

> Hmm, dalej uważam, że pozbawianie stricte mobilnego sprzętu, we/wy
> stricte mobilnych na rzecz marketingu, jest rzeczą chorą, tym bardziej,
> że koszt podzespołu bluetooth jest praktycznie zerowy. Mało tego, nawet
> powszechne niewsadzanie w laptopy, modemu 3G uważam za przegięcie i
> sztuczne pozycjonowanie sprzętu.
>
> Co do tego, że przeciętny kowalski nie potrzebuje BT, a jeszcze inny
> Kowalski coś kiedyś tylko słyszał o bluetooth, nie znaczy że mamy cofać
> się.

Niezbyt rozumiem o jaki marketing tu chodzi - czyżby marketingowcy w
reklamie krzyczeli "nasz laptop nie ma BT i dlatego jest najlepszy"?

Inna sprawa, że BT od zawsze doprowadzał mnie do szewskiej pasji i
czasem naprawdę trzeba się sporo naprzeklinać, żeby cholerstwo
zainstalować. Certyfikowane sterowniki i soft pasujące tylko i wyłącznie
do jednego sprzętu w jednej wersji, parowanie urządzeń, wolę już włączyć
wifi albo trzymać kabel USB na biurku.

--
Pozdrawiam,
Kamil