Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 12:05:16 MET

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message
news:op.v4mja0a813q3bq@piotr-komputer.home...

>Czyli dyskusja o padach raczej na pl.misc.telefonia.gsm, ale z uwagi na
>zacierające granice w technologiach oraz przenikanie i wspólne
>uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych
>kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie
>rozmawiać o padach.

I wlasnie o takie zdrowe podejscie chodzi. Klasy sprzetu przenikaja sie i
niedlugo nie bedzie wiekszej roznicy pomiedzy telefonem a komputerem. Cos co
kiedys bylo "komputerem osobistym" teraz mamy w telefonie. Dla mnie tablet
jest komputerem osobistym, dla kogos moze nie byc. Ale nie robmy histerii ze
ktos zapytal o taki czy inny sprzet na grupie "pecet". Szczegolnie jesli
normalnie ludzie pytaja tutaj o wszystko od zestawow glosnomowiacych po
playery DVD,

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007