Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 11:41:08 MET

"Radoslaw Sokól" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:j9b053$7q2$1@polsl.pl...

> Nie, to jest grupa o komputerach zgodnych (wywodzacych sie)
> z IBM PC.

Naprawde? Gdzie dokladnie to przeczytales? Ja widze w opisie ze jest to
grupa o komputerach osobistych. Nic o wywodzeniu sie z IBM nie ma.

I jak chcesz dokladnie definiowac "wywodzenie sie z IBM"? Netbook sie lapie?
A netbook z Linuksem? A tablet z Windowsem? Co to wg. Ciebie znaczy "wywodzi
sie z IBM PC"? Ma miec zewnetrzny monitor? Windowsa? Modulowa budowe?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: