Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 10:45:41 MET

"Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message
news:op.v4mfds2h8woxnu@organ--5...

> Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?
Niesamowitye, taki Commodore 64 lapie sie ale wydaje mi sie mniej
"komputerem osobistym" niz iPad. Mozesz prosze rozwinac dlaczego tablet nie
lapie sie na grupe dotyczaca komputerow osobistych?

> A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

Zabawne ze ponizej widze watki o zestawach glosnomowiacych, playerach DVD,
wysylaniu maili ze skanera (pytanie o ustawienia - dokladnie tak jak moje) i
jakos nikomu one tak nie przeszkadzaja. Dlaczego akurat moje "nie nadaje sie
na ta grupe"? W czym moje pytanie rozni sie od powyzszych?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: