Re: Wybór taniej stacjonarki

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 07:55:29 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j93hvc$kr6$1@inews.gazeta.pl...
> Za 1299zł masz w biedronce eMachines z 17,3" matrycą
> http://biedronka.pl/laptop/
> z 4 rdzeniowym prockiem i 3GB RAM. :-)

Właśnie wczoraj kupiłem tego laptopa. Ma AMD Phenom N970 (4 rdzenie),
grafika ATI 4250, karta wifi Artheros B/G/N, LAN 1Gb, DVD-RW Optirac, dysk
320GB WD, czytnik kart 5 in 1, kamera 1280x1024, mikrofon (bardzo kiepski,
szumi, trzeszczy), win7 64bit, office 2010 starter. Działa cicho i nie
grzeje się, od czasu do czasu włącza się wentylator na kikanaście sekund.
Matryca 17,3" od LG-Philips, kąty nawet OK, podświetlanie na górze
ciemniejsze niż na dole. Głośniki cicho grają nawet przy ustawieniu "na
maksa". Pokrywa dwukolorowa, błyszcząca, w środku srebrna i wokół klawiatury
czarna (jakby imitacja drewna hebanowego :-) ) - matowa. Baterii i osiągów
nie testowałem (w Windowsie pokazuje ogólną wydajność 4,1, a procesor ma
6,9).