Re: [OT] Dobry sklep/sprzedawca PC w Warszawie (szukam)

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 21:14:50 MET

Użytkownik "Tomaszek"

> WGE przy GUS-ie. Nie mam złych doświadczeń z żadną z tamtejszych firm.

Kiedyś tak, sam składałem w jednej z firm tam umiejscowionych kompa i moich
dwóch kumpli też, ale potem się popitoliło. Odbieram tam często podzespoły
kupowane w necie, bo mam po drodze, ale za każdym razem próbują mnie zrobić
w babmuko. A to ceną, a to np. wciskaniem rozpakowanego (a więc w domyśle
używanego)n sprzętu.
Moim zdaniem lepiej znaleźć jakiś mały, niezmanierowany sklep we własnej
dzielnicy.

--
LP