Re: Sprzet do rozmow online

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 17:12:20 MET

On 2011-11-07 17:03, Pacio wrote:
> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>
> Bardziej myslalem o trzymaniu sluchawki BT w reku i mowieniu do niej jak
> do zwyklego mikrofonu,
> zwlaszcza jezeli dwie osoby chcialyby rozmawiac jednoczesnie.

Moze sie przyda posrednio (w poszukiwaniach)

Kilka lat temu sprzedawalem tzw. telboxu, urzadzenie podpinalo sie do
peceta usb, dzialalo jako karta dzwiekowa na USB i umozliwialo podpiecie
*dowolnego* telefonu przez RJ-11 (dodatkowo byla opcja podpiecia linii
telefonicznej lub bramki voip, ale to niekoniecznie)

Dzieki temu via zwykly telefon (nawet bezprzewodowy) mozna smialo
rozmawiac via skype

Nie wiem czy telboxy sa jeszcze dostepne, ale na pewno sa jakies
odpowiedniki pod skype. kosztowalo to raczej grosze.

http://www.amperordirect.com/pc/r-product-support/z-reference-product-support-b2k.html