Re: Grafika PCIe x1 czy pasuje do innych PCIe

Autor: Rafał <bezspamu_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 06 Nov 2011 - 18:54:28 MET

Pozwolę sobie jeszcze pociągnąć temat

Dla przypomnienia jest grafika z pasywnym chłodzeniem
i teraz nie wiem gdzie umieścić kartę dźwiękową,
bo ten mocniejszy slot PCIe chciałbym jeszcze do czegoś wykorzystać.

Do wyboru mam dwie możliwości, albo na dole grafiki, albo na górze.
Chłodzenie to SPARTAN HE923, a więc powietrze jest wyciągane z dołu do góry.
Duża karta dźwiękowa będzie więc skutecznie zakłócać swobodny przepływ
powietrza.
Wybierając z dwojga złego &#8211; gdzie polecacie wstawić kartę dźwiękową &#8211; na
górze czy na dole grafiki?