Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy - EOT (was: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy)

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Nov 2011 - 17:24:01 MET

cóż, mimo zadania konkretnego pytania (pierwszy post), niestety nie dostałem
żadnej odpowiedzi, a zostałem wyzwany od debili, o zadawanie idiotycznych
pytań, dostałem linki do laptopów których nie chcę kupić, o naklejenie folii
na ekran o które to rozwiązanie nie pytałem, że taniej wyjdzie kupić nowego
z matową.
Zastanówcie się proszę co piszecie i odpisujcie na pytanie, a nie swoje
przemyślenia.