Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 11:47:54 MET

On 2011-11-05 11:27, jerzu wrote:

> "Component video – analogowy sygnał wideo" -
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Component_video

Zwracam honor, nie sprawdzałem tematu bo przy dobrych kablach jakośc
(dostrzegalna przez przeciętnego usera) nie odbiega od tego co leci po
HDMI /sam uzywalem/

Tak czy owak nadal polecam podpięcie się pod Component (zalecałbym zakup
kabli dedykowanych do tego rodzaju złącz, to co prawda cinch, ale
wymagania co do wykonanie są większe niż w przypadku np. composite video).

pozdr.