Re: [ OT ] jak podpi±æ dodatkowy player DVD do TV?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 01:57:42 MET

Maciej Bojko in news:neu8b717bjrjuiq8mermv0hfqeoibuprpr@4ax.com
> ...i wolny komponent.

poki co - podlaczylem euro-euro, nie dzia³a (pisze o tym dokladniej, czyli
co widac - w innym po¶cie).

To mo¿e... "po wolnym komponencie"? Mo¿esz podpowiedziec dokladniej, jak
player i tv polaczyc ta metod±?
Tzn. mam do dyspozycji jeszcze wspomniany w root poscie: kabel euro-chinche
(jest foto)(rozumiem, ¿e wowczas euro w player, ale ktore (kolor) chinche i
jak w tv?)
Oraz teraz znalazlem kabel: chinche-chincze.
Jak?