Programowe wyłączenie kontrolera xbox?

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 22:30:57 MET

Mam przewodowy kontroler xbox. Czy istnieje jakiś programowy sposób, aby
go wyłączać i włączać? Bez konieczności odpinania od USB? Są gry (np.
Metro 2033), które, wykrywając kontroler, ustawiają się właśnie pod
niego (np. podpowiedzi, olewanie klawiatury).
Próbowałem wyłączać kontroler w Menadżerze, ale wymagany jest restart
komputera...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie.