Re: Ceny dysków

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 14:01:37 MET

Użytkownik Latet napisał:

> Czyli nie masz przechowywanego w bezpiecznym miejscu obrazu systemu
> wykonanego w okresie jego świeżej świetności? BŁĄD! :-)

Znaczy mam obraz, ale kompa produkcyjnego. A ten jest testowo-zabawowy.
Ale tez robilem obrazy, tyle, że... od pewnego czasu nie da sie ze
wzgledu na bledy dysku. I jakos mialem sie za to zabrac 3 mies temu ale
ze priorytet jest LOW a system o dziwo dziala tylko czasem makabrycznie
zwalnia...

Nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo, teraz mam SSD ;) A tak to
bym nie mial (gdyby dysk nie padal i gdyby nei powodz w Tajlandii).

Jutro na spokojnie wlacze sobie instalke na tym SSD :)