Re: Pamięci do i3-2100

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 16:59:09 MET

On 2011-11-03 16:35, Rafał wrote:
> Procesor i3-2100 na płycie Asus P8P67 LE
> A teraz, czy ktoś doradzi jakie pamięci do tego będą dobre?
> Bo opis płyty jest dość mętny...
> DDR3-1066, DDR3-1333, DDR3-1600 a może coś szybszego?
> Chodzi mi o jakieś optimum, ale też chciałbym wiedzieć jaki jest default dla
> tego procesora.
> A przy okazji, czy chłodzenie z LGA775 będzie pasować do LGA1155?

Zgodnie ze spec. (klarowną) intela, procesory na LGA1155 mają wbudowany
kontroler pamięci:

http://ark.intel.com/products/53422?wapkw=i3-2100

Do tego procesoera DDR3-1066 lub DDR3-1333, reszta to jak mniemam
podkręcanie i ew. brak stabilności.

Generalnie chłodzenie powinno pasować, chyba że mówimy o jakiejś b.
dużek różnicy w wydzielaniu ciepła pomiędzy poprzednim procesorem a
aktualnym co raczej mało prawdopodobne (nie wnikając w podkręcanie).