Re: naprawiona p³yta na allegro

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 09:43:27 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Dnia Thu, 03 Nov 2011 09:24:59 +0100, Andrzej napisa³(a):

> To oznacza ¿e jak zdecydujesz ¿e p³yta jest niesprawna to nie bêdzie
> przepychanki i sprzeczek a sprzedawca ci zwróci kasê bez gadania.

a sk±d wiesz, ¿e nie bedzie przepychanki?
odes³a³e¶ sprzêt z adnotacj±, ¿e nie dzia³a, a sprzedawca odpowie ci,
¿e sprzêt odes³a³ dobry tylko, ¿e to ty go zepsu³e¶ i co mu zrobisz?

Has³o "gwarancja rozruchowa" to ¶ciema maj±ca podwy¿szyæ
atrakcyjno¶æ licytowanego towaru, nie maj±ca nic wspólnego
z rzeczywisto¶ci±. Ja takie aukcje omijam z daleka.
Przegl±dam tylko te rzetelnie opisane i konfrontuje je z innymi
aukcjami danego sprzedawcy.